This is halloween

Snart är det Halloween och jag är jättepeppad :D Har beställt en del av min outfit så får verkligen att jag hoppas att jag ska få dom snart. Ska ha peruk o allt ;) Måste dock köpa skor, smink och eventuellt en kjol innan allt är komplett men det ska gå att ordna hoppas jag! :D
Ååh, har aldrig varit såhär taggad, men är nog mkt för att jag redan nu vet vem jag ska vara och att det ska bli så kul :D är bjuden till två Halloween-fester så ska bli spännande hur det ska gå ;) (ska vara Alison på båda)
 
Och om någon undrade, så ska jag vara en zoombie/död/spöke-version av Alison DiLaurentis, en karaktär från serien Pretty Little Liars :) Här är en bild på henne! Jag hoppas att jag ska lyckas bli lite lik henne iallafall ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback