Du ger mig bra vibrationer varje gång du ler!!!

Dag 6 – Typ av personer jag faller för

Jadu, det är en svår fråga! Men som jag känner just nu när det gäller personlighet faller jag för folk som är snälla, vänliga och glada och som gillar livet. Personen ska ha humor och inte alltför blyg, men ändå inte alltför frammåt heller! Hen får gärna vara kärleksfull och värna om sina nära och kära. Ja, det där gamla vanliga alltså :)
När det gäller andra saker faller jag för folk som kan laga mat, spela gitarr, sportintresserade och dansare <3 Är lite extra svag för dansare, faktiskt...Men sånt där inte alls ett krav från min sida! Även fast det vore ett stort plus ()=]
Dock får hen väldigt gärna inte snusa eller röka och absolut inte använda droger :P Då är det redan där ett big no no!!!

Men ja, det är svårt! Beror på allt möjligt XD Men ja, min drömpartner skulle vara:
- Snygg eller söt eller bådeoch (vilket inte är något problem, då det inte finns något som heter "ful" - bara folk med olika smak)
- Kunna och vilja laga mat (jag själv är så lat när det gäller matlagning så jag skulle verkligen behöva nån som kunde styra upp det där med matlagningen :P)
- Kunna spela gitarr! Sånt är så coolt!
- Gilla Harry Potter, gärna vara en nörd! Men iallafall kunna acceptera mitt nördande ^^
- Absolut inte vara en twilightnörd!
- Gilla sport! (Behöver inte gilla att utöva det men att se det mesta på TV, iallafall då Sverige är inlandad).
- Vara en dansare, eller en skejtare - Helst, eller väldigt gärna, vara bådeoch!! men framförallt dansare!! (Helst streetdansare)
- Gilla att träna!
- Inte vara petig med mat, kunna äta det mesta!!
- Får gärna va äldre än mig, max 1-2 år yngre

Jaa, det var typ det! men ja, det är som sagt DRÖMpartnen :P Det är inte något jag söker efter, då lär jag ju få söka förjäves ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback