Set fire to the rain

Nu är jag tillbaka igen XD Om nån ens läser fortfarande är det ju ett stort plus :P haha!!
Iallafall...nu är det sommar på riktigt! Känns skönt. Mycket som dock går upp och ner just nu men det ordnar sig nog tillslut! :) 
Har inte gjort så mycket alls sen jag kom hem från varberg! Har väl mest tagit det lugnt! Firade midsommar i sillviken med släkten, som vanligt :) Mycket mysigt och trevligt!!
Måste ta tag i det där med läsandet också! har ju sagt till mig själv att jag ska läsa massa bra böcker i sommar (förutom all kurslitteratur då) men just nu går det segt :P Håller på med Zlatans bok just nu och det är inte så att den är dålig, och inte nån annan bok heller, men det är bara det att jag är så himla dålig på att ta tag i att läsa bara :P haha! Men imorn kanske, ska till stugan då igen och bara va! Då ska jag ta med en bra bok, och njuta av solen som jag hoppas ska visa sig!!
Var ute och sprang igår i gammliaskogen! Har inte sprungit där sen förra sommarn, men det blir ju så sällan nu för tiden då jag inte bor granne med den längre :P Så det kändes faktiskt rätt roligt att springa igår :D Kul att få springa där igen! Okej, jag gillar o springa runt nydalasjön också men gammlia är nostalgi, och det ger mer :P mer backar XD Nydala är så...platt :P haha!
Jag letar också efter springsällskap, så äre nån som är på att springa med mig så säg till : D (och ja, jag KAN ju springa nån annan stans också ;D)
 
Annars äre väl inte så mkt mer jag har o skriva :P Återkommer väl om jag kommer på nått..
 
 
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
 
Hrm, har ju så många sämre vanor men en sak är väl att alltid logga in på facebook o sen va inloggad där en längre tid, trots att jag inte gör nått vettigt där alls :P Är mest bara...inloggad! O_o Förstår inte riktigt vad poängen med det är men jaa...måste försöka komma på vettiga saker att göra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback