Te Amo

Dag 20 – Innehållet i min väska



Här är alltså innehållet i min väska XD (plus en busstidstabell som SKA ligga i väskan men som just nu befinner sig i min jackficka :P)! Jaa, som ni ser så är det verkligen allt möjligt...allt från rollspelstärningar till batterier...jaa! XD


Dag 21 – Det här stör jag mig på/detta upprör mig

Jag skriver detta i punktform, lättast så :P
- Folk som inte accepterar HBTQ-personer! Fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att acceptera?! O_o Lixom, man kan ju inte bestämma själv vem man ska bli kär i och vad fan spelar det för jävla roll vilket kön personen har som man blir kär i?! Jag fattar inte och kommer aldrig förstå hur folk kan vara så fobiska mot det...helt sjukt!!
- Lärare som ger mer och mer information men gör en bara ännu mer förvirrad...förstår inte hur det kan gå till?! O_o
- Personer som inte plockar upp skiten efter sin hund! Hur svårt ska det va?!
- Mobbning!
- Folk som inte får vara hur de vill.
- Dagens sjuka ideal
- Rapporten vi skriver på nu...HATAR den!!
- Idioter
-

Dag 22 – Det här får mig att må bättre

Tänkte att jag tar med den här dagen också ;D Så det inte avslutas så negativt :D

- Fina, underbara vänner!!! <3 De som accepterar en hur man är, de som alltid ställer upp och de som får en att le när man helt bara vill gråta!! Och en massa annat..Fina vänner helt enkelt <333
- Mina föräldrar! De sjutsar mig ibland till ställen, handlar åt mig osv även fast jag flyttat hemmifrån ;D Känns väldigt bra, och att man är välkommen hem när som helst man vill! <3
- Träning! Är i en period då jag bara ÄLSKAR att träna och har nog aldrig sen jag slutade gymnastiken tränat så mycket som jag gör nu :D (har ett mål att jag minst ska träna 3 ggr i veckan, nu är jag redan uppe i 3 och har ett pass kvar :D (streetdaaance <3333)!! Framförallt dans och klättring är det som dominerar min träning, och jag älskar det <3333
- En bra film/serie!
- Bra musik (gärna sånt man kan dansa till)
- Foto!! Både att fota, bli fotat och titta på bilder i tidningar/internet/osv! Blir så inspirerad och känner en enorm harmoni :)
- Sommar!!
- Att jag äntligen tagit tag i o anmält mig till en nybörjarkurs i dancehall! Ska bli så roligt :D
- Söta fina djur <3 Katter framförallt! Och Matildas råttor <3
- Flumm med underbara vänner!!!
- Rollspel

mm mm! Lägger kanske till något om jag kommer på ngt mer : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback