Say Cheese

ÄNTLIGEN är rapporthelvetet inlämnat och redovisningen gjord!! Känns så otrooligt skönt, och nu är det bara en halvtråkig men icket så svår portfoliouppgift som ska göras...annars är det HELG HELG OCH HELG och inge plugg förns på måndag då nästa kurs börjar, då jag börjar min inrkitning hälsa/friskvård..då det känns som att man börjar på riktigt!
Idag har inte gjorts många knop! Känns väldigt skönt!! Ser just nu på skidskytte, ska snart ta tag i o städa lite och ikväll blir det luuugnt, typ se en film!!! Jag behöver detta känner jag, vill bara vila efter all rapportskrivande! (och det kan även behövas hämta andan innan nästa kurs börjar då den inte är o leka med = Kost = KEMI!!)

Imorgon ska jag först på stan en sväng, sen ska jag träffa min kusin Malin och vi ska dansa och se film!! :D Lördag blir det först en second hand runda med mamma, sen streetdance (ÄNTLIGEN) och efter det maskerad hos Hannah. Jag ska vara någon från Doctor Who, men har inte bestämt mig för vem :P
Söndag är det match, men annars inte mycket mer!
Bra helg, ser fram emot den mycket :D



Dag 26 – Mina rädslor


Mina tre största rädslor är att bli helt ensam, utan någon vän i hela världen, att inte bli accepterad för den jag är och att förlora någon närstående! Annars är det väl bland annat att aldrig komma på vad jag vill bli eller göra med mitt liv, att aldrig träffa den rätta osv osv! Skulle ju kunna räkna upp massor men ja, det blev inte så nu :P


Dag 27 – Det här är jag beroende av


Jag är beroende av mina vänner! Att veta att de finns där hela tiden för en och att de vet att man själv finns där för dem hela tiden! Jag är också beroende av att få sova och drömma, och att få ensamtid så jag kan tänka!
Jag skulle heller inte kunna klara mig utan musik! Behöver varje dag lyssna på lite musik iallafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback