Livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg!

Livet växlar hela tiden! Ena stunden kan det stå still, och helt plötsligt kan det skynda som aldrig förr till att vända totalt åt höger, vänster, frammåt, bakåt, uppåt, neråt eller åt alla håll och även samtidigt! Mystiskt det där...


Dag 28 – En bild på mig, tagen av någon annan



Jag dagen innan galapremiären av deathy hallows pt.2! Min mamma som tagit bilden! Vi har precis fått vårat inträdesarmband efter att ha stått och köat i ungefär 5 timmar! Var väldigt skönt att äntligen få armbandet efter sån väntan...Men det vare ju värt alla gången :D:D:D

Dag 29 – Vad är kärlek?

Jadu, en svår fråga! Kärlek är ju så olika från person till person, och framförallt olika på alla sätt och vis även för en enda person! Iallafall så är det första jag tänker på är att det är en känsla, en känsla som både kan vara helt totalt underbar eller rent ut sagt jävligt jobbig! Underbar är den när den framförallt när den är besvarad, eller när den är på ett plan som ja, är mer ytlig (som kärleken till sina favoritkändisar). Jävligt jobbig är väl framförallt som jag tänker på när den inte alls är besvarad, eller när den inte borde finnas där i huve taget på grund av vissa saker men ändå gör det av någon konstig anledning!
Kärlek är något man känner till sina vänner, sin familj/släkt och det är också något man känner till till exempel en partner! Det där sista saknar jag just nu så otroligt mycket! Men men, nån gång dyker väl personen med det stora H:et upp får jag hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback