Bad romance

Dag 23 – En låt som väcker minnen

En låt som väcker många minnen är Lady Gagas låt Bad Romance! Den påminner mig om tiden på forsa, eftersom att vi lyssnade väldigt mycket på den under den tiden, bland annat då vi skulle ut på krogen :P Och det påminner mig hur bra gäng vi va, och vilka underbara människor som jag faktiskt värde känna där! Det är bara synd att de bor så långt bort!!

Dag 24 – Min tro/livsåskådning

Jag är inte alls religiös, men samtidigt så tror jag ändå på en hel del saker! Jag tror på spöken, jag tror också att vi antingen blir änglar efter döden eller så föds vi på nytt! Jag tror också på att det finns liv ute i rymden förutom oss, nånstans (för vi KAN INTE vara ensamma). Men samtidigt är jag en sån där person som har svårt att tro på vissa saker förräns jag får se det själv med egna ögon :P Dock har jag aldrig sett ett spöke eller en ängel, men jag vill tro att de finns!!


Dag 25 – Det här saknar jag

- Som jag skrivit lite överallt så saknar jag forsafolket väääldigt mycket! Man borde vika sverige på mitten, minst två gånger! PUNKT!
- Jag saknar också många av de nära som gått bort, som farmor, farfar, morfar och mina katter Tussan och Sissi!
- Tiden som liten saknar jag också väldigt mycket, den där tiden då det största bekymret var att man alltid måste gå och lägga sig när man lekte som bäst, eller att man inte kom först när alla sprang till matkön. Då man lixom inte behövde tänka på hur man såg ut, då läxor var det bästa som fanns och man bara fick leka mest hela tiden.
- Jag saknar att ha en partner.
- Jag saknar forsa
- Jag saknar 90-talet!

Jaa, det var lite av det jag saknar :P saknar såklart säkert en hel del mer men orkar inte tänka för att rabla upp allt :P (och säkert skulle ingen orka läsa allt heller ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback