Vem tänder stjärnorna? Vem vänder vindarna och för mig dit min tanke aldrig nått?




Dag 30 – Min favoritplats på jorden

Ja, då var jag på sista dagen då :P Haha, äntligen XD (eller nått!) Undrar vad jag ska skriva nudå?! ;O haha, kanske plågar mig själv och alla andra med en ny lista om jag hittar nån...heheeeeee ;)

Iallafall! Jag har många favoritplatser, kan inte välja bara en så jag listar upp några av dem här:

- Sillviken!! Där vi har vårat stuga, och som vi haft så länge jag kan minnas (tror vi köpte den när jag bara va nått år). Älskar det stället! Total frid, nära stan men ändå inte för nära! Våran stuga ligger dessutom vid havet plus att vi har strandtomt, egen brygga och världens bästa läge längst in i viken <33 Är så kär i det stället! Och nu har vi även byggt om stugan helt, och det är så fint <33 Är trist att jag inte spenderade mer tid där i somras men det ska bli ändring på det i år!! Det bästa som finns är att bara ligga i en solstol, dricka en kall cider eller äta en god glass, lyssna på sommar i p1 eller läsa en god bok!! åååååh! GE MIG SOMMAR NU TACK?!?!?
- London! Älskar london!! Har varit där två gånger nu och vill bara dit igen! Favoriter är Portobello road (eller hur det stavas), Hyde Park och St. James park men även Hamleys <33
- Mysiga butiker!! De som säljer saker som drakar, second hand, gamla saker mm eller harry potter/doctor who/torchwood prylar!! I sånna affärer är det inte världens lättaste sak att få mig därifrån!!


Tror det var allt! Lär väl lägga till saker om jag kommer på något mer! : D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, du är för underbar Jojjo xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback