Power of love

Är nu hemkommen från stockholm och det var verkligen så sjuuukt underbart :D Och det blev bättre än vad jag tänkt också!!
 
Först åkte jag ner med tre jättetrevliga personer, sen fick jag äntligen träffa min fina vän Anna som jag saknat så otroligt mycket! Hennes vän från nånstans, var det Australien?, var också där och när jag anlände åt vi tårta för att fira Harrys och JK Rowlings födelsedag och såg dessutom DH part 2. Dagen efter gick vi runt i gamla stan och strosade!
Sen skulle de resa vidare och jag mötte upp en annan vän, Martin, som jag skulle sova hos resten av tiden! :D Vi började med att gå en runda i stockholm så jag fick se lite mer av sthlm än bara centrum :P 
Dagen efter sprang vi runt på stan, sen mötte jag upp Linda som jag åkte dit med och på kvällen drog vi ut på tjejfesten! :D det var riktigt trevligt faktiskt!
På fredan steg jag upp vid 8 efter att ha sovit typ 2 timmar, för att agera Gyllene kvick i Quidditch SM :D Det var så sjukt roligt!!! Dock väldigt jobbigt då jag var ensam kvick och fick då springa en del ruscher :P men men, det gick bra ändå!!
På kvällen drog jag, Linda och några till till Tantolunden och sen drog jag hem och sov :P
Lördagen var det då dags för Pride-paraden! Jag hade tänkt att bara titta men efter att ha pratat med de jag åkte dit med så tänkt ejag att jag ändå kunde ju gå den också!! Men dock träffade jag aldrig mina vänner något, vi var på så olika ställen i paraden och det var så sjukt mycket folk, men däremot träffade jag en kille där som jag började snacka med :D Han var jättesjyst!! och hans kompisar hade försvunnit dom med så vi gick tillsammans istället! Jättekuuuuul vare!! SÅ bra stämning, SÅ mycket underbart folk, SÅ bra musik och BARA positiva saker :D:D Lite varmt där ett tag dock men det gick bra ändå! Såg dock inte så många jag kände, varken som stod och titade på och i paraden! men det är ju svårt att se nån bland allt folk (var ju ändå över 50 000 som gick paraden och över 500 000 som tittade på) men träffade ändå på en tjej jag vet vem det är så jag fick ju iaf träffa på NÅN :D! 
Efter det drog vi till första bästa matställe och åt mat innan vi åkte åt olika håll, jag skulle då mot Wizard Rocken :D Det var riktigt bra, och kul att äntligen få se och höra det live!! Riktigt bra musik, och nu har jag hittat The swedish shortnouts på spotify :D:D
 
Söndagen blev det återigen Quidditch, denna dag alla finaler! :D Återigen fick jag vara ensam kvick, och trots att jag hade så sjukt ont i hela kroppen och var inte lite sliten så gick det bra ändå :D

På måndag morgon åkte jag hem och jag kan bara säga att jag ångrar absolut inte att jag åkte dit!! Har haft en underbar vecka och det var precis det här jag behövde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback