When I held ya

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.


Jadu, det är så många personer jag vill träffa just nu! Framförallt en viss person men ja, det lär dröja! Men annars skulle jag vilja träffa min farmor! Hon dog när jag bara var 5 år och skulle så himla gärna velat ha lärt känna henne mer, idag har jag inte alls så många minnen kvar av henne och endast ett som är hyffsat starkt Minns att vi hade hjälpt hon och farfar att flytta till ett äldreboende och vi står i deras hall när farmor, som sitter i rullstol, kommer rullandes mot mig och frågar om jag vill ha en karra(karramell) från deras blå skål. Det är det enda jag minns rätt bra! Skålen har jag kvar, har "lånat" den av min syster på obestämd tid ;P Den ger mig fina minnen, och även minnen av farfar såklart!
Saknar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback