La det swinge

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Jadu, jag har alltid sagt att våren är bäst men samtidigt har jag på senare tid funderat på varför då?! Lixom våren här uppe är: Det börjar töa i ja, mars och man känner att: Åh NU är det inte långt till sommaren.....jo tji får vi varje år! Sen kommer det dagar, flera stycken dagar, då det snöar och snöar och åter snöar. Ena dagen kan det ha smält bort jättemycket snö men för att sedan nästa dag vara helt vitt ute igen och så fortsätter det så till maj om vi har tur och det inte blir längre! Nu är det snart maj och snön är kvar..får hoppas att det INTE kommer nå mer nu!
Så ja, jag tror jag tar tillbaka det där med att jag gillar våren bäst och väljer sommaren istället!!! Varmt, skönt och underbart!! Yes, sommarn e bäst!!


Men men, ha en bra dag! KRAM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback