Yoho Sebastian! Let's go far away, somewhere the captain won't be mad!

HAHA XD Har suttit o läst igenom en massa gamla blogginlägg och det är så himla kul :P Fattar inte riktigt hur jag tänkte i vissa situationer men det är väl bra på ett sätt, då vet man att man utvecklats ^^

Hittade bland annat det här som jag skrev 8/10 2007, då jag gick tredje året på gymnasiet:
"Det kunde ha varit väldigt skönt om man inte haft vääärldens jobbigaste och svåraste hemprov i religion. ALLA 5 religioner som ska sammanfattas, beskrivas och en massa annat! Jag tror jag satt i 3 timmar och letade i boken, på internet och frågade folk. Men ändå vare svårt o hitta de rätta svaren. Jag ville bara gråta över skiten."

Idag skriver jag: "Oh my, igår fick vi veta att vi ska ha läst 600 sidor i en engelsk bok tills på måndag då vi ska ha tenta på skiten! Känns ju bra...speciellt då man just gjorde en tenta i första momentet i fredags!"
Alltså, jag skulle MER än gärna vilja byta ut denna helvetestenta till ett hemprov i religion! Hade jag vetat detta då när jag gick på gymnasiet hade jag nog inte klagat :P Det var ju ett hemprov dessutom..lixom det är ju rena lyxen XP Och 3 timmar...önskar detta kunda ta endast tre timmar! Nä, här får man räkna med att det kommer ta minst det dubbla o bara göra hälften :P

Aja, jag borde ju som sagt återgå till boken Management and Organisational behaviour och börja läsa lite..typ kanske börja svara på instuderingsfrågorna? Kanske en bra grej ja....DX (det är iaf något som jag tyvärr inte förändrat genom mina år, att lära mig att börja plugga i tid! Undrar om jag nånsin kommer att göra det?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback