I need a Hero

Dag 12 - Mina vänner

Jag har väldigt underbara vänner, och det roliga är att de är så himla olika de flesta! Vissa är totala nördar som älskar att flumma runt och skratta sönder medans andra vänner är lite mer seriösare och som man festar med osv. Men det är väl det som är bra :D Man behöver olika vänner, iallfall jag för jag har skulle aldrig kunna tänka mig att vara "seriös" hela tiden, utan jag behöver det där flummiga ibland, samtidigt som flummig hela tiden skulle bli jobbigt!
Dock är det många av mina vänner som bor på tok för långt bort och som jag saknar så otroligt mycket :( Skulle så gärna vilja vika sverige på mitten så det blev lite närmare till dem! Framförallt saknar jag mina forsa-vänner, som jag inte träffat nu på över 1½ år (förutom Ingrid då som jag fick träffa i somras <3333)
Men nån gång ska jag göra en liten sverigetrip och hälsa på de flesta :D


Men men, nu till ytterliggare en lista som jag än en gång snott från min kusin ;D (flåt, hoppas du inte blir arg....)


Vad är det första du tänker på när du vaknar? Fan, redan morron?!
Skulle du kunna ha sex med den personen du senast fick sms av? Haha, jaaa :] Faktiskt! hihi
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Jaa
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Nej
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Haha, beror väl på om personen va i närheten, men eftersom att jag och personen inte bor i samma stad så blire lite svårt :P Men ja, kanske ^^ vet inte :P
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nej
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? jaaaa
Vem är den största idioten du känner? Många
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Hej! :)
Hatar du någon just nu? Yesbox

Vem tog senast på din rumpa? Haha, minns inte XD
Har du syskon som är äldre än 21? Yes!!
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Ramlade med cykeln
Saknar du någon just nu? Oja :(
Är du längre än de flesta i din ålder? Bådeoch!
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Nej!
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Skulle inte göra så mycket XD haha!

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Nej
Känner du någon som är oskuld? Vet inte :P
När gapskrattade du senast? Idag!
Brukar du tänka innan du talar? Ibland, men ibland inte XP
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Beror på vad det var för något!

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Eftersom att jag inte bor hemma så skulle de inte ha så mkt o säga till om :P
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nej
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Oh, nej!
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Beror på om det man hade var viktigt för en eller totalt värdelöst
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja!
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? JA!!!!!
Pratar du ofta? Beror på vem/vilka jag är med :P
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hemma och hos Emma
Vad är det bästa som hände dig idag? Promenad med Emma :)

Vem har du umgåtts med idag? Emma :D
Är du en elak person? Beror på...hehe ;)
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? En studio + studioutrustning + kameror
Vad lyssnar du på just nu? Datorns surrande och tanjenter som trycks ner ;P
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Finns nog en del...
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Skulle fråga den varför?
Är du lycklig? Av och till men mestadels :D
Vem skrek du senast på och varför? Mina lagkamrater, för att peppa dom :D
När grät du senast? Minns inte...

Vem kramade du senast? Min kusin
Är du rädd för mörker? Bådeoch!
Vad drack du senast? Te
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja, är faktiskt kompis med mitt eget ex
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Oja!
Sover du med dörren öppen eller stängd? Har ingen dörr till dit jag sover förutom en balkongdörr och en ytterdörr, men de är iaf stängda XD
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? faktiskt inte
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? En gjord hemtenta
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Väldigt många!
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback