Dag1: Vem ser jag i spegeln?

"Who is the girl I see, starring strange back at me? Why is my reflection someone else I don't know?"


Det ligger nått i den textraden. Den är från låten Reflection från filmen Mulan. Jag vet inte riktigt vem jag är, eller jo men lixom jag har inte än hittat min stil, inte hittat mitt framtida yrke osv. Vet lixom inte alls hur jag vill klä mig-ena stunden är det på ett sätt o andra stunden på ett annat. Och yrket, jag VILL bli fotograf men då är ju kruxet att det är överflöd med fotografer o typ inga jobb. Och om jag inte skulle bli fotograf det jag inte alls vad jag vill bli :S Går just nu Idrottsvetenskapliga programmet och vet inte om jag valt rätt, vet inte ens om jag vill bli ngt inom det. Okej, jag tycker att det är intressant o roligt att läsa men jag vet ju som sagt inte vad jag vill bli :/


Aja, det är nog nått som löser sig nån gång! I hope :P Just nu ska jag försöka åka o köpa en bok så jag kan börja med en skoluppgift (som jag egentligen inte förstår men aja, det löser sig).



Ha en bra dag! KRAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback