Dag 7 – Någon jag beundrar, Dag 8 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen

Dag 7 – Någon jag beundrar

Det finns nog en del jag beundrar! Jag beundrar de som vet vad de vill göra med sitt liv! Jag önskar att jag vore likadan, vet fortfarande inte vad jag vill bli!
Jag beundrar de som står för vilka de är även fast de kan ha många emot sig.
Jag beundrar fina vänner som ställer upp för varandra.
Jag beundrar de som kan dansa!

Det finns en del, och nog många fler än de jag skrivit upp här :P

Dag 8 – Låtar jag kan lyssna på om och om igen

Musikallåtar kan jag lyssna på om och om igen, Även Lars Winnerbäck, Vienna Teng, Nightwish mfl. Brukar oftast lyssna sönder en bra låt, o sen lyssnar jag inte på den på jättelänge och sen när jag väl lyssnar på den igen är den bra igen ;P
Ja, och min musiksmak varierar osv osv osv!

Men två låtar jag inte kan sluta lyssna på just nu är:

P!nk - Fucking Perfect
Ne-Yo -Mad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback