Dag 3 – Mina internetmåsten

Fefo - Kollas oftast först. Har iofs den som startsida så det kanske är därför så alltså inte så konstigt :P men iallafall! Det är en sida som inte går att inte kolla. PUNKT!

Facebook - Ja, för typ 5 år sen ungefär sa jag bestämt att jag ALDRIG skulle bli medlem på facebook, sen blev jag det iallafall men var oaktiv typ 1-2 år innan jag riktigt fastnade! Ja, man ska ju aldrig säga aldrig :P

Hotmail - Måste ju som alltid kolla mejlen. Och framförallt nu när man väntar på ett tentaresultat. Då kan mejlen kollas många gånger per dag.

Youtube - Ett bra tisdfördriv, när man har tråkit eller kul, när man bara vill ha rolig :D

Bilddagboken - Är inte lika aktiv nu som förr, men kollar den iallafall lite då och då :P

Deviantart - Borde bli 100% mer aktiv där, men det går segt :/ Kollar ibland, men lägger sällan upp bilder

Vk/Aftonbladet - Måste ju hålla koll på vad som händer :P

Skolportaler - Måste ju kollas, och de säger sig självt varför

Tjuvlyssnat/Tjuvtittat - Typ bästa ever då man har tråkit eller bara vill ha en liten skrattstund

Platsbanken - Jobbkollen :P

Eh ja, typ de flesta! har nog ett x antal fler också XP


Sen har jag ju en del bloggar jag följer dagligen, dock bara kompisar! Är inte den som följer massa kändisbloggar :P haha

 

 

 

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback