30 days and 30 nights

Har fått lov att sno Hannahs lista från hennes blogg! En lista där man ska skriva ett inlägg varje dag i 30 dagar. Och så har man ett förbestämt ämne man ska skriva om! Tänkte att det vore bra, för då har jag en anledning att uppdatera bloggen :D


Dag 1 – Vem ser jag i spegeln?
Dag 2 – En vanlig vecka
Dag 3 – Mina internetmåsten
Dag 4 – Mina musikalfavoriter
Dag 5 – Min musiksmak
Dag 6 – Här bor jag
Dag 7 – Någon jag beundrar
Dag 8 – Låtar jag kan lyssna på om och om igen
Dag 9 – Ett bra beslut jag har tagit
Dag 10 – Min stil
Dag 11 – Det här brinner jag för
Dag 12 – Mina vänner
Dag 13 – Något jag ångrar
Dag 14 – Mitt senaste köp
Dag 15 – En favorit från min garderob
Dag 16 – Min önskelista just nu
Dag 17 – En bild på mig själv för tre år sedan
Dag 18 – Vad jag åt idag
Dag 19 – Vad inspirerar mig?
Dag 20 – Innehållet i min väska
Dag 21 – Det här upprör mig
Dag 22 – Det här får mig att må bättre
Dag 23 – En låt som väcker minnen
Dag 24 – Min tro/livsåskådning
Dag 25 – Det här saknar jag
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Det här är jag beroende av
Dag 28 – En bild på mig, tagen av någon annan
Dag 29 – Vad är kärlek?
Dag 30 – Min favoritplats på jorden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback