It's oh so still!

Längesen jag skrev nu :P Är inte så bra på det ibland, men men ;P

Jag har hunnit vara hemma en en helg, eller ja lite längre från onsdag till söndag! Mina föräldrar for hem från varberg på onsdagen och kom och hämtade mig på skolan! Väldigt skönt, då slapp jag betala bussbiljett och fick dessutom med mig lite grejer hem som jag inte behöver här längre.

Helgen var underbar. Träffade Matilda på torsdagen och åt lunch, fredagen blev det först ut till stugan och städa medans kvällen ägnades åt underbar rollning och nu är jag jättenyfiken på vad som händer sen ;P, lördagen tillbringades i underbara sillviken i stugan med mina päron. Jättevackert väder var det och jättevarmt. Satt ute i bikini vilket är jätteovanligt där jag bor vid den tiden. På kvällen grillade vi och åt ute, även det första gången i år! Underbart!
Söndagen blev lugn och vid ett tog jag bussen tillbaka till skolan!

Veckan gick och helgen kom igen. Fredagen blev utgång med Qayza vilket var jättetrevligt :) Lördagen blev lugn och söndagen likaså.

Nu är det ny vecka igen och på onsdag är det bara 2 veckor kvar tills vi slutar! Känns otroligt konstigt! Kul för att jag längtar hem och saknar en lite större stad men samtidigt jättejättetråkigt då kursen kommer ta slut och framförallt att skiljas från klassen!

Detta år har verkligen varit det mest underbaraste året någonsin och jag har, inte bara utvecklat mit fotande utan också utvecklats själv som människa! Och det känns otroligt härligt!


Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback