One Hand, One Heart

Var o såg West Side Story igår med päronen! Den var riktigt bra :D Jättebra skådespel o låtarna va väl bra, fast det var lite jobbigt ibland då man inte riktigt hörde vad de sjöng!
Skulle väldigt gärna vilja se den igen :P

Ikväll blir det schlagerkväll med kusiner+päron! Känns faktiskt väldigt roligt :) Jag hoppas att nån iaf e lite pepp på schlagersingstar och att det kommer bli en trevlig kväll! Jag är rätt peppad, hoppas de oxå är det!

Och imorron far jag tillbaka till skolan :/ Känns väl sådär, vill väldigt gärna vara hemma men samtidigt vill jag tillbaka för att kunna redigera mina foton till projektet :) Är väldigt nyfiken på hur det kommer att bli!
Men det blir nog bra, hoppas jag!


Förvirrad e vad jag e! Vet itne riktigt vart jag e eller så. Men det kanske blir bättre...


Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback