I want money money!

Nu är jag hemma sen en vecka tillbaka XP Har glömt bort det där med att uppdatera eventuell blogg.
Känns skönt o va hemma, även fast jag saknar folket på forsa. Men dock har jag lyckats med att bli förkyld nu i början av sommarlovet. Känns ju inte nice. Och har nu haft ont i halsen typ en vecka så idag ska jag till vårdcentralen och kolla upp halsen, dock känns det nog kanske lite bättre idag men ska ända kolla upp.

Idag flyttar vi även ut till stugan! Och på lördag äre Milos dop :) Ska äntligen få träffa lillkillen! :D

Nä, nu ska jag ta o cykla iväg till vårdcentralen (ja, faktiskt. Men det är nerför första delen och sen läre gå långsamt).



Ha en bra dag!


I dont go looking for trouble. Trouble usually finds me.

- Harry Potter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback