Fire fire

Snart, om bara 3 dagar, flyttar jag hem. Känns jätteskönt på ett sätt men samtidigt jättesorgligt på ett annat. Skönt att få komma hem, träffa kompisar och familj och så. Jättesorgligt för att måsta säga hej då till klassen och kursen!

Har städat litegranna idag, dammtorkat dörr, bokhylla och garderob. Har även packat en hel del och troligtvis tvättat min sista tvätt....

...mycket blir sista just nu. Mycket ugång och grillning denna vecka, men man måste ju passa på då det är SISTA onsdan (bockarna där det alltid är 25 kr mat och dryck på onsdagar. Måste ju göras en sista gång), SISTA fredan (bockarna igen, denna gång endast med Qayza+Ria och Isabell) och SISTA lördan (grillning med några från klassen och andra människor på skolan).

Sista gången...låter läskit men skönt. Är less på forsa, det är så otroligt litet och ingenting finns att göra. Allt är typ stängt på söndagar och det suger. Men samtidigt är det väldigt mysigt här, men jag vill nog inte bo här nå mer en längre tid.


Men men..vad gör man! Imorron tar vi ner våra bilder från museet, sorgligt men sant. Och tisdag vet jag inte vad vi gör och på onsdag äre slut slut slut.

Usch, jag bara skriver att allt är slut o sista osv men det har varit ett otroligt bra år och jag ånrar INGENTING. När jag började SA jag att det SKULLE BLI BRA, och det BLEV det! <3333


Mamma har lovat mig en jordgubstårta när jag kommer hem (brukar få en sån när jag slutar skolan och det gör jag ju nu igen). Det ska bli smaskit och det visar att sommaren är här!

Ha en bra dag!
KRAM <33



What would your head have been doing in Hogsmeade, Potter?
Your head is not allowed in Hogsmeade.
No part of your body has permission to be in Hogsmeade.


- Severus Snape


Kommentarer
Postat av: Hannah

Saknat dig och längtar efter att ha dig hemma igen, även om vi typ inte kommer träffas efter den 20:e. Fast jag har en dag jag måste åka hem från ön och sova hemma en kväll, eller det rekomenderas iaf. Vet inte hur jag gör ännu..

Eftersom att det inte blir ngn grillning den 20:e tycker jag att vi kan träffas ändå den dagen eller dagen efter :D Vad sägs? KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback