Dancing like a hippogriff

Haha, hittade några roliga citat från harry potter böckerna som jag kopat från rowlingfanclub.se

XD Tänkte jag skulle försöka skriva nått citat varje gång. Är så avis på Hannah som har sån där dagens-citat-grej på sin blogg!


I don't know, I think Hermione does though, why don't you try her.

- Harry Potter till Snape



Now, we'll go upstairs really quietly, and wait for Mum to call us for breakfast.
Then Ron, you come bounding downstairs going, Mum, look who turned up in the night! and she'll be all pleased to see Harry and no one need ever know we flew the car.


- Fred Weasley



Make way for the Heir of Slytherin, seriously evil wizard coming through.

- Fred & George




Fler kommer i andra inlägg, jag lovar! Ska leta igenom böckerna för roliga citat <33

Kommentarer
Postat av: Hannah

Citat är jättemysigt :3 Dock tar jag ju med det citatet som står i den lilla rutan, men om jag tycker att det inte passar alls kollar jag oftast in http://www.quotationspage.com/ för andra mysiga citat :3

2010-06-07 @ 20:46:19
URL: http://raindropslikepurple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback