Devil is Looser and he's my bitch!!

Länge länge länge sen jag skrev nu XP Har inte haft motivation lr så :P och när tiden spenderats i stugan utan internet blire väldigt svårt att updatera bloggen lixom :P

Men iallafall..jag har börjat jobba nu! Har nu jobbat 3 veckor och har nu en veckas semester :D, innan jag jobbar de sista 3 veckorna!
Jobbar med jättesnälla människor och när jag kommer tillbaka är det nya människor där, så jag hoppas att de är lika trevliga :) men det tror jag!

Var på bio igår med Thomas och såg Shrek :) Jättebra film tycker jag!

Ikväll blire rollning o det ska bli nice! och jag hade gärna velat dra ut imorn, nån som vill hänga me? Send me a sms isf :]


Och på måndag bäre av norrut, till Haparanda med päronen! Ska bli spännande, har aldrig varit så långt norrut förut :)



Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Kiki

Lordi i rubriken! Nu måste jag lyssna på den låten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback