My homies and me be drinkin butter beer forties

Ny vecka, igen! Var hemma i helgen som var! Väldigt skönt även fast jag inte kunde träffa alla jag ville träffa! Men vecka 9 kommer jag hem för praktik och vecka 10 har jag lov så då är jag hemma i hela två veckor :D:D

Sitter just nu och inte gör så mycket. Ska kolla över några bilder för redigering, har några fina kattbilder jag borde lägga ut på min fotoblogg, som är väldigt död just nu! Så jag borde ta o liva upp den lite! Så håll utkik :D (http://jojselis.blogg.se)

Ikväll blire utgång, vi blir tydligen flera stycken :D Ska bli riktigt nice! Och äta där också, 25 kronor för mat och dryck, thats niiice!


Har även fått praktik nu! Ska praktisera på VK :) Ska bli spännande tycker jag och förhoppningsvis roligt!


Have a nice day!!


Kommentarer
Postat av: IB

Grattis till praktikplatsen.

Morfar o IB

2010-02-10 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback