Timglas

Var och såg Inception igår med Thomas! Den var faktiskt riktigt bra :D Lite halvkrånglig ibland men jag tror jag förstod det mesta. Värd o se säger jag bara!


Idag har jag också möblerat om på mitt rum. Fick sån lust att göra det (tror dock att det har o göra med att jag så gärna vill flytta hemmifrån :P). Men fint blev det :D Nu äre bara o försöka rensa ut garderober o skit, lär ju ta en stund XP Vi städade nyss ut den från grejer o nu e den typ lika full igen :P Skumt, jag förstår inte vart jag får alla grejer ifrån?

Imorron börjar jag min sista vecka på städet, och sen väntar väl mest troligt arbetslöshet. Usch, får panik bara av tanken. Klarar inte av ett arbetslöst år till, usch o fy!! Men i värsta fall kan jag ju plugga Idrottsvetenskap ett år o sen söka bildjournalistik nästa höst! Bättre det än ett nytt helvettesår!


Ja, nu ska jag nog snart sova! Och drömma, älskar att drömma!


Godnatt o sov gott!







No, I think I'll just go down and have some pudding and wait for it all to turn up....
It always does in the end.

/Luna Lovegood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback