Happyland!

Var och såg Amanda Jenssen idag på bottniabaneinvigningen! Jag säger då bara det, GUD vad hon är bra live alltså! Brukar inte vanligtvis lyssna så mkt på hennes låtar men jag hade sån otrolig lust o dansa o sjunga till (men vilket jag då inte gjorde för det hade nog sett lite konstigt ut XP). Men bra var hon verkligen! Synd bara att det var jäääättekallt o regnade! Men men, man glömde bort det ibland :D
Fotade också en hel del! Kanske lägger ut nån bild i veckan på min fotoblogg (
http://jojselis.blogg.se)

 

Och jaa, imorron börjar jag universitetet! Har bestämt mig nu för att jag ska börja plugga! Ska bli spännande men samtidigt känns det vääldigt nervöst och läskit! Men kul :D

 

 

Ja, kanske borde sova snart...fast jag börjar ju inte förns 10 imorn ^^

 

 

Nattsing!


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: JA, absolut, det vore asroligt! när kan du?:D

2010-09-06 @ 10:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback