Nu ska du höra nånting som jag vill tala om...

..jag såg en lärka nu och det var våren som kom!

Eller ja, hur den nu går!

Jag saknar London. När vi kom hem regnade det i stockholm, dagarna innan hade vi legat o solat i Hyde Park! Aaah! Sankar! Bilder kommer att komma upp på andra bloggen och bdb så snart jag fått bilder från andra, kanske kommer dock npt smakprov innan! :D

aja..har nu bestämt hur jag ska ställa ut! Ska ha fyra bilder i ramar och sen en fotobok :D Känns bäst så eftersom att jag nu har 16 bilder och det skulle vara väldigt svårt att minska ner mer. Men det känns bra :)

I helgen tänkte jag också fara hem. Jag saknar hemma och det skulle kännas så skönt. Ska jobba hårt nu med projektet så att jag hinner med allt så jag kan ta lite ledigt i helgen! Det är valborg och då hade det varit nice o va hemma. Och Campus känns faktiskt lite lockande, det gjorde det inte förra året. Kan ju ha berott på att jag sist jobbade den helgen!

Förkyld har jag också blivit, blev det typ dan efter vi kommit hem. Antar att det var stressen som släppte och då blev jag sjuk. Men jag har nässpray så jag överlever nätterna iallafall!

Jajja...have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback