Home sweet home (nästan)

Nu är jag hemma från london äntligen! Det blev en hel vecka mer än tänkt på grund av den där vaddennuhette vulkanen! Och utställningen är jättesnart o jag e stressad! men det ska gå, det MÅSTE gå! NU ska jag ta o iallafall börja med att välja ut bilder, jag har just nu 25 st jag vill ha och det är liiiiite för många! XP

Men london var helt otroligt nice :D Solade i Hyde Park, Shoppade massor, sämst frukost men god mat på hostlet, underbart hostel, underbart folk, fest mm mm! :D Underbart helt enkelt! Jag längtar redan tillbaka o ska fara dit med mamma och Hannah!

I helgen o veckan efter blire hårdkörning med projektet! Måste göra fucking ramar oxå -_- blääääh!

Kommentarer
Postat av: IB

London blev kanske lite för mycket av det goda. Bra att veta att du kom hem till slut.

Kram morfar o IB

2010-04-25 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback