Det är alltid någonting på gång i London City!

Jag är nervös, men otroligt glad! SNART SNART SNART bäre av till LOONDOON :D:D Jag längtar så jag spricker!!
Och enligt Yr.no ska det bli fint väder också :D Så nu är jag ännu mer taggad!!!


Har också kollat igenom mina nya projektbilder. Är faktiskt rätt nöjd! Det ser bra ut :D Nu äre bara välja-ut jobbet kvar, har ungefär sisådär 24 bilder som jag måste välja mellan nu :P Och jag ska ha ungefär max 10, minst fem iallafall!
Har dock inte bestämt hur jag ska ställa ut. Känner lite panik inför det men jag hoppas det löser sig!



Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, det gör dem! Och ja, det boorde vi!!



Hoppas du har det bra där borta trots att du är strandsatt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback