Last look at Eden

Helg igen! Jag förstår inte vart tiden tar vägen!

I onsdags var vi alltså i Sundsvall och var med i ett fotoprojekt. Vi skulle alltså, i färgglada kläder, krypa runt i cirklar på ett stengolv medans vår lärare stod på en ställning, som hissats upp i taket, och fotade oss när vi kröp runt där!
Lite öm i knäna var man efteråt men kul vare!
Sen gick vi till ett fotomuseum där de bland annat hade en utställning med Sune Jonssons fotografier och en massa gamla kameror som jag bara drömmer om att få testa!


Sen var vi på skattjakt i torsdags. Vi skulle gå till olika stationer och göra lite grejer. Rätt okej, förutom att vi aldrig fick någon skatt!

I fredags vare demokratitemadag. Inte så jättekul dag precis men den fungerade väl!
Och på kvällen tränade vi och åt pannkakor <3


Och nästa helg åker jag hem. Känns kul för saknar hemma! Dock tror jag inte att jag kommer att hinna med o träffa kompisar o så men det kommer ett lov oxå v.44 och DÅ ska jag försöka träffa alla så mkt som möjligt!

Och Idag blire marknad i Hudik!


have a nice day! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback