Highway to hell

Jag är trött! Man blir det om man sitter i en mörk fotokällare några timmar. Och det är knappt någon luft här inne så det göre bara ännu jobbigare -_-

Hade friskvårdstimme idag och jag hade valt stavgång. Okej, stavgång är kul men inte när det är svinkallt och regnit. Så det blev ingen lång tur :(

Aja, ikväll blire Idol från Umeå (jag hoppas verkligen att jag känner någon) åsså funderar jag på o gå till Ica o köpa mig en påse naturgodis. Det skulle var SÅÅ gott!


Japp japp! Nu e jag trött o vi slutar om ett tag.  Försöker oxå skriva om en fotograf, James Nachtwey, men min info är på engelska och jag har fastnat på en mening jag inte vet vad hela meningen betyder. Och att jag är så otroligt dålig på att formulera om texter gör det bara ännu jobbigare!

Aja, det kommer gå!


Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: TACK kära du!:)=)=)=)=)

ja det det var synd att du inte kunde komma men förhoppningsvis så dröjer det inte allt för länge innan vi ses!:) hoppas allt är bra med dig!

Postat av: Anonym

I love you darling!

Du är så saknad när du inte är här!

2 veckor.

PUSS

2009-10-12 @ 15:45:09
URL: http://auriannn.blogspot.com/
Postat av: matilda

SV: tusen tack kära kusin=)

allt väl med dig?

2009-10-12 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback