1000 Miles

Nu har vi gått här i lite mer än en vecka! Känns som att det gått mycket längre tid. Dock har tiden gått otroligt fort och dagarna bara springer fram!
I helgen var vi bland annat en sväng in till huddik och gick runt på stan. Ingen shopping för min del dock men andra handlade! Fast det blir nog fler gånger vi ska fara in antar jag ^^

Imorron gör vi en utflykt till Sundsvall där vi ska vara med i ett fotoprojekt. Jag får berätta mer om det sen eftersom att jag inte har så stor koll på vad vi ska göra! Men jag vet att vi ska ha färgglada kläder på oss och gå runt i en cirkel medans en kamera är uppsatt i taket och som ska ta ett kort med en lång slutartid.
Japp...


Vi har också fått en uppgift att i helgen på marknaden i hudiksvall fota en okänd människa. Känns lite läskit men har andra lyckats så ska väl jag också göra det!


Och jag har börjat sakna alla där hemma! Jag längtar lite till lovet då jag kommer hem i en hel vecka o får träffa de flesta hoppas jag!


Have a nice daY!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Saknar dig, men känner på mig att du har det bra. Vilket det ser ut att vara när jag läser.

Häftigt med kameran i taket, vill se bild om möjlighet finns.

Ta hand om dig vännen, för jag vill ha tillbaka dig i ett bra skick. För du kommer väl tillbaka? Fast det är ju i Framtiden. Så man vet aldrig.



Feet off the table

Love you as the friend I am.

<3

2009-09-01 @ 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback