Pearls of light

Fredagen började med att jag och Moa hade bakat en tårta som vi sedan bjöd klassen på för att en Karin fyllde 19 år :D Det blev väldigt uppskattat trorja! Sen på kvällen blev det ferre med klassen för att fira Karin.Det var hur kul som helst. Först förfest hos Ria och sedan utgång till Tre bockar!

Lördagen började rätt halft som halft, lite bakis men det blev bättre sedan. Åkte med några vänner på lite olika loppisar och jag hittade en Slytherinhalsduk :D hade varit bättre om den varit röd/svart eller Gul/svart men det fick duga med en grön/silver ^^. Om jag ångrar mig får jag väl ge bort den till Lina, Kikki eller någon annan horrokrux :P

Kvällen blev vädligt lugn. Såg Guldkompassen och sedan gick jag och la mig.

Idag blire nog att fota en del, har en fotoide men dock inget som har med reflektion att göra. Eller ja, kanske XP Annars måste jag komma på något bättre! japp japp!

och nu är det bara 5 dagar kvar tills jag kommer hem i en HEL VECKA :D Jag längtar!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback