Great balls of fire

Länge sen jag skrev nu! Måste bli bättre påre!

Aja, mycket händer och fötter! Allt går fort, ibland lite för fort!

var hemma i helgen. Väldigt härligt måste jag säga. Lugn fredag med färdig middag när jag kom hem, färsk spaghetti med lövbiffsås <3.
Den följdes av en helt underbar lördag med först en träff med Matilda där det blev Fika och prat. Mycket mysigt<3
Sedan på kvällen kom Hannah och vi bakade en superdupergod kaka och satt och såg på Kalle och Chokladfabriken.
Hon sov sedan över och på morronen bakade vi underbara scones och tittade på Harry Potter.
Sen klockan ett vare dags för mig att åka hem. Kändes lite trist men med bara två veckor kvar till lovet kändes det okej!

Och nu är det snart helg igen. Jag förstår inte vart dagarna tar vägen. Imorron blire utgång och annars blir det nog bara en lugn helg. har gått och blivit lite förkyld så det är nog bäst!

Jag måste btw gå o handla sen. Måste byta schampo för mitt hår blir smutsigt jättefort och sen måste jag handla en del andra grejer till helgen. Mwah!


Aja, nu ska jag fortsätta att välja ut bilder till den utställning vi ska ha nästa vecka. Det är ingen stor en, bara en liten då vi ska sätta upp iaf minst ett foto.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: gud vad roligt! självklart får du göra det!

bara att skicka den du tänkte ta på hotmail eller så:) hoppas du har det toppen, kramar!

Postat av: mat

SV: haha! okej, men gör det då:D

2009-10-15 @ 16:25:13
Postat av: mat

SV: så lite så=) bara kul att du vill använda bilderna du tog på mig!:)

2009-10-15 @ 16:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback