I will be watching you

Har jobbat massor i helgen! Fredag, lördag, söndag. Det gick väl bra.

Men nu till det roliga! I torsdag var det valborg. Var med mols och hennes kompis Alexandra på campus. Har aldrig varit där förut så det var spännande ^^ Dock lite tråkiga uppträdanden men jaa :P vad hade man förväntat sig XP
I fredags var jag med syster Annette. Vi åt egengjort sallad till middag och sjöng singstar. Nicenice!


Och i lördags var jag med Horrokruxer+Bea. Vi åt middag på stan, for hem till mig, åt godis, snackade och tog en sväng till berghemsskolan där vi flummade runt XP




Idag fyllde Annette år så vi firade med fika o tårta :) Bror med familj kom förbi och det var massa trevligt. Har fått låna Marias, brors fru, mellanringar till kameran så nu kan jag ta massa coola bilder :D Kan komma jättenära föremål osv!


Marias öga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback