I drömmen är jag fri

Ringde till städet idag och fick reda på att jag fått sommarjobb :D 5 veckor, 30-34, dock bara 50% men det är ju iallafall NÅNTING :)
Och jag jobbar inte expecto veckan, så det öppnar stora dörrar! Det borde väl finnas platser kvar? (A)

Sov jättelänge idag, men det var skönt! Och det behövdes!

Och SKA byta stil! Nu e jag less på o va ingenting. Vill oxå göra något stort och radikalt med mitt utseende. Funderar på o färga håret svart eller nån annan cool färg. Vore riktigt nice ;)


Tjaobao

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du tänker på att Expecto är liite under vecka 30?

Mån-tors eller ngt liknande :P

MEN DU SKA MED OM DU SÅ MÅSTE TA LEDIGT XD

Anmäl dig!

Vill du se premiären i Stockholm med folk eller här uppe i Umeå? För jag har inte bestämt när vi åker ner, fast samtidigt har jag heller inte pratat med kusinen, men det fixar sig <3



Och du kommer vara awesome i ny stil :3 Eftersom att du själv vill byta. Det är bara storrensa i garderoben 8D jag kan hjälpa om inte annat <3



Och jag har uppdateringar om när jag och Linnéa spelar :3

2009-05-06 @ 14:03:43
Postat av: Matilda

Grattis till sommarjobbet!

Du det där med förändring av utseende lät ju enormt spännande! du får återkomma angående det senare:D



Sv: ja det gick ganska bra, tack:D

Åh ja det borde du, för det är mkt smidigt:)

Postat av: Hannah

SV: SV: Vi fixar det på något vis <3

Ja precis, men vi behöver snacka ihop oss innan jag hör av mig till min kusin nu xP



Då kommer jag över någon dag :D <3



Orginal SV: Mwaaah ;O varför dåååå?! -_- Då kommer jag ju inte kunna stanna HELA expecto :( Nu blev jag ledsen :'(



Det hade ju varit massa coolt o se den i sthlm med hyrd biograf o BARA nördar! :D





haha tack du :D Ja, du får väldigt gärna hjälpa mig o rensa garderob, och gärna handla nya kläder :D <333

2009-05-07 @ 22:10:34
URL: http://raindropslikepurple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback