Titta det snöar, titta det snöar, allting är vitt vitt vitt -_-

Fuuuuck!!!


Det snöar ute -_- Varför? Det som höll på o bli vår, åsså börjar vädret göra sånna hära dumma saker! Usch!!
Jag ska sluta bestämma saker, för då blir det alltid tvärtom! Kanske ska bestämma att vintern ska fortstätta minst till midsommar!
Huuvva!

Hade körlekion idag. Det var uppehåll då som tur var. Det gick väl okej, vissa saker gick bättre än andra. Och imorron äre halkbanan! OMG, aja! det ska nog gå bra! Har ju hört att det ska vara jätteroligt så jag får hoppas att det är så med :P


Åsså har jag läst ut Stieg Larssons Män som hatar kvinnor. Den var väl rätt okej tycker jag! :) Lite krånglig i slutet men det var ju inte så jätteviktigt egentligen :P
Jag gillar sättet han skriver på.


Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback