The sun will come out tomorrow

I morse när jag gick till jobbet så var det ljust :D Helt underbart. Nu slapp jag gå där i mörkret och ha känslan att det var mitt i natten. Idag kändes det snarare som att klockan var runt åtta!

Och det är härligt vårväder ute <33 Sol och hyffsat varmt. Helt underbart! Satt ute och läste en stund. Har inte mycket kvar nu på Stieg Larssons Män som hatar kvinnor!
Jag hoppas att detta väder håller i sig länge länge nu! <33


Och annars idag blire o va me Hannah : D Vi ska klä ut oss till trasdockor och fota varandra. Ska bli spännande, vet dock inte vilka kläder jag ska ha men det löser sig ^^

Och jag vill ha en glass ;O Hoppas det är sol när Hannah ringer så vi kan gå och köpa en (om hannah nu vill ha en såattsäga ;O men det måste hon, annars tvingar jag henne att köpa en iallafall!)


Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback