Det är Vi som är byhålans tuffaste gäng, med brylcreme, stålkam och gällivarehäng!

Var med Hannah igår och idag. Vi klädde ut oss till trasdockor och poseade i trappen. Det var väldigt roligt, och jag älskar min frilla! Haha, borde nog ha den nån gång XD
Vi såg även film, Mamma Mia och Finding neverland. Två jättebra filmer <3 Vi borde dock se Rent nån gång! Det är en film jag kan se flera gånger utan att tröttna! Jag älskar den <33

Annars har jag jobbat i helgen. Det gick väl bra! Känns skönt att det iaf e hyffsat ljust när jag går upp så tidigt på mornarna :P


Och nu är våren här, det har jag bestämt! och nu får det ABSOLUT INTE komma nå mer snö! För då blir jag lessen i ögat, sådeså!




Jag som trasdocka :] Jag gillar den bilden! Om jag vore en trasdocka skulle jag lätt se ut så där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback