Dance whit somebody

Igår var jag och såg Män som hatar kvinnor på bio. Läste ut boken i måndags så jag kom ihåg väldigt mycket. Det gjorde att jag märkte många saker de hade ändrat/tagit bort, vissa saker störde jag mig mer på än andra. Och i boken går allt jäääääätteseegt fram med mycket förklaringar och sånt. Men i filmen gick allt huur fort som helst och 2½ timme kändes som 1½.
 Men slutet var bra.

Annars var väl filmen okej.


Och Magnus och Annika vann Let's Dance. Det var väldigt kul tycker jag!


Idag ska jag på kalas. Min kusin Sanna har fyllt år. Ska bli nice!


Byebye


Kommentarer
Postat av: rosha

rekomenderar du filmen eller inte?!

Postat av: Matilda

Sv: Ja herregud, du. Så fruktansvärt obehagligt bara.

Tack<3

2009-03-31 @ 17:43:08
URL: http://mittimatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback