AAAH!

Okej, nu dör jag på riktigt!


JAMES OCH OLIVER PHELPS KOMMER TILL STOCKHOLM 9 JULI!!!!!

Lixom HEJ! Två av mina favoritskådisar som typ aldrig säkert kommer att komma ens nära sverige igen?
Ibland HATAR man att man inte bor i stockholm -_-
Men det skulle ju GÅ ;O Lixom, har jag farit dit enbart för att köa för en bok så varför inte fara dit endast för att se två supermegabra o extremt heta skådisar?!?!?!

http://www.moviezine.se/artikel/2605-Potter-br%F6derna+kommer+till+Sverige


JAG VIIL DIIIIT!

Ehm..Hannah! Du har inte lust o fara till stockholm några dagar tidigare? (A) :]

Kommentarer
Postat av: Hannah

Aw, sötis :P Tyvärr tror jag det inte riktigt går för vi har ingenstans att bo riktigt då, förrän den 13. Och den 9:onde är ganska långt i förväg. D:

Men det hade varit mysigt. Förlåt =7 och blir kanske lite dyrt för dig att åka ner två gånger, men du måste med mig! <3

2009-06-10 @ 00:35:30
Postat av: Hannah

Fast iofs så är skådespelarna nästan våra gudar.... :3

Gosh DX

Fixa boende du dagarna där emellan, helst gratis då jag bara har råd med boendet hos min kusin, eller rättare sagt i hennes lägenhet xD men jag vill lika mycket som du, nästan x]

2009-06-10 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback