what is that mysterious ticking noice?

Nu är jag hemkommen från stockholm! Känns inte alls kul, när man vet att Hannah fick stanna kvar o vara på jätteroligt harry potter konvent -_- Blaaah! Hatar att jag måste jobba just nu! :'''(

Men stockholm va kul iaf.

Var på Gröna Lund o åkte massor. Det var jättekul :D Fick Hannah o åka massor och jag tror hon ville döda mig en aning efteråt XP
 
Gick runt i gamla stan fram o tillbaka + att jag åt Ben & Jerrys för första gången :D Det var gott. Köpte gulsvartrandiga knästrumpor :D Och en bok, Barry Trotter (och för alla som inte vet det så är det en parodibok på Harry Potter XP)

Vi gick runt på olika museer. Det var nice, dock hann vi inte med några ställen jag iaf gärna ville fara på men det får vi ta nästa år!

Såg sjätte filmen om  Harry Potter. Jag ska nog egentligen va tyst, lär ju skrika massor annars(jag och Hannah ville hitta närmaste skog efter filmen så vi kunde skrika av oss), men jag ska fatta mig kort: Den var en STOR besvikelse! Den sög helt enkelt!
Fast...ALLA scener med Draco var PERFEKTA <33

Vi köpte på tok för mycket mat, och åt på tok för mycket ute! Aja, Hannahs kusin lär ju förhoppningsvis bli glad när hon upptäcker att de har lite mer mat i sin kyl än vad de hade när de for (A).

Och jag har gjort av med pengar! Det är det enda som känns bra med jobbet just nu, att jag bland annat får tillbaka det jag gjort av med XP


Visst gör vi om detta nästa år Hannah? och då SKAAAAA jag på konvent jag med! Sådeså!!!!!



Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback