Städa städa varje freda åsså varje jul

...för det tycker jag e kul!
Å på söndag ska jag skynda o måla köket gult
fast det tycker jag e fult!


(Nej, jag har inte sett för mycket pippi!)


Första jobbardan idag! Gick faktiskt ovanligt fort ;O Helt plötsligt hade jag slutat.
Men det gick bra. Har rätt lätta ställen jag städar så det är skönt! Åsså äre mycket lite som ska tas varje dag och mycket som ska tas en gång per vecka. SÅnt gillar jag!

Okej, vattenläckor är ju inge vidare men jag slipper iallafall städa 3 toaletter :D

Och det är 5 veckor kvar tills jag börjar på Forsa! Jag längtar massor!


Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: josefine

Haha den är faktiskt ganska rolig att köra! Verkar som att det går bra för dig med att börja jobba :). Själv har man bara två dagar kvar nu ;D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback