Reflections

Jobbade i helgen. Det var länge sen med tanke på att jag var sjuk sist, men nu fick jag iaf jobba. Det gick faktiskt väldigt bra, speciellt idag! Allt gick jättefort och jag kunde ha en halvtimmes rast istället för 10 minuter.

Det har även varit en massa vintersport idag. Vissa bra svenska bravader blev det, och vissa dåliga också dessvärra.
Men men, det kan ju inte gå bra för alla!


Annars har jag bara tagit det lugnt. Orkar inte så mycket mer på dagarna när jag går upp klockan fem. Men inatt ska jag sova LÄNGE! Iaf till typ nio. Ska bli härligt.


Nä, nu ska jag sova, och drömma mig in i min egen lilla värld!


Nattsing nattsing!

Kommentarer
Postat av: Julia

Coolt att du har typ titlar från böcker och låtar som rubriker :D I brist på annat? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback