I'll make a man out of you!

Var på stan idag. Tänkte handla lite affischer, men det fanns inga bra : ( Jag vill ha en Harry Potter affisch, HELST en med Fred och George på (gärna i samband med Weasleys wizard weezes). Men en sån affisch finns typ inte :( I hate it!
Åsså vill jag ha en massa andra HP grejer oxå, men aaaaallt är verkligen superdyrt åsså måste man isf beställa från nån amerikansk sida på internet och då blire bara ännu dyrare! Vaarför kan dom inte ha HP affärer i sverige föör? I Umeå hade ju passat perfekt!! Aja..Jag vill till London btw!

Aja, köpte iaf ett garnnystan och stickor (sånna man stickar med XP).

Sen var jag även på körskolan. Har fått 2 gröna prickar nu :D Dock ingen idag men det är nog inte långt borta :D:D


Sen vare oxå idrottsgalan. Ganska underhållande faktiskt o titta på. Och för första gången typ visades Veronica Wagner (sveriges bästa gymnast). Tycker det är för lite gymnastik i tv. De borde dessutom visa mer Trupp! jaja..nån gång kanske..Om typ 10 år eller så!


Och imorron fyller Hannah år :D Grattis till henne!


Och nu ska jag snart sova (eller ja, om nån timme typ XP)

Nattsing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback