Does your mother know that you'r out?

Idag har jag varit på körskolan. Fick faktiskt en halv grön prick :D Så liite frammåt gåre iaf! Fast det är mycket kvar o det känns tungt : / Men men..nån gång ska det väl gå får jag hoppas!

Har oxå jobbat lite på kursen som jag håller på med. det har väl gått bra det med ^^


Jag vill ha ett jobb, men jag måste klara körkortet först..och jag är nu superless på o bo hemma!
Vi möblerade om mitt rum litegranna men jag blev aldrig nöjd. För det finns alltid nånting man bara vill bli av med men som man har kvar ändå för att man inte vet vart man ska he det annars och man vill inte slänga det heller.
Ja, det är svårt.. Och lådorna är fulla med skit o blä som jag hatar...aja! Nån gång ska jag väl få ordning.


Och imorn har jag körlektion (bläää). Ska köra i rondeller. Usch! Jag hatar rondeller. För folk har inte lärt sig att man ska blinka åt det håll man ska när man ska köra i en rondell, nä folk kör ändå utan att blinka. Hrmpf!


Och jag vill ha sommar! (eller snart, efter v.12). Jag är less på vintern nu. Antingen är det bara slask o grått väder eller så är det svinkallt. Sommar kom NU?!




Sometimes I wish that I could freeze the picture
And save it from the funny tricks of time


Kommentarer
Postat av: MMM

Bloggdikten du anmälde din hemsida till är klar! För att se den, följ denna länk: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6744558

//Mvh MMM

2009-01-19 @ 22:16:26
URL: http://www.metrobloggen.se/OOMMMOO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback