We may be different on the outside, but on the inside we're still like

Var i helgen i Hannahs stuga i halsviken. Jag och Hannah kom dit på fredan redan eftersom att vi skulle fixa till allting ^^
Vi åt misslyckade plättar/pannkakor till middag, lyssnade på musik och gjorde quiz på nätet.
På lördagen gick vi ut och fotade en stund nere vid stranden. Mycket trevligt, fast jag fick knappt behålla kameran själv XP En Hannah ville ha den hela tiden ;P Aja, hon får väl snart en egen (A)
Efter lunch kom Lina och vi gick ut och fotade igen, och sen bakade jag och Lina kladdkaka.
Efter det gjorde vi inte så mycket tills fyra ungefär då vi började med maten. När någon timme gått började folk strömma in och runt 18.00-18.30 hade alla kommit.
Då åt vi tacos och kladdkaka, pratade och hade trevligt.
Sen lyssnade vi på ännu mer musik, åt godis och inte så mkt mer tills vi gick och la oss.
På söndagen blev det mest att bara stiga upp, äta frukost, sitta vid datorn och youtube, äta nötter/tacochips och chilla.
Runt tre tiden blev det hemfärd.

Mycket lyckad helg alltså :D



Fick även värsta kicken igår natt, att jag skulle göra en slags scrapbook med olika bilder som jag tagit, klippt ut, samlat på osv + olika citat o grejer om mig osv osv ^^
Ska nog be mamma skriva ut någon bild oxå (A)


bye bye


Kommentarer
Postat av: Hannah

Det var hur mysigt som helst, och det ska göras om! Kanske inte fullt med så många personer, men minst Horrokruxerna.

Man skulle ju kunna ha ett mindre konventliknande där ute också o_O' Kan höra med peder om att hyra buss om det skulle vara intressant.. (fick bara den tanken nyss)



Tyck om du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback