Om du far mot en himmel klar dit där många stjärnor bor...

....Landet ingenstans visas snart för dig, och din dröm blir sann snart för dig


Var ute och fotade idag i gammliaskogen! Och det var så himla jättefint där. Snön på träden och sol. Och det var bara runt 6 minusgrader, helt perfekt dag för fjällen och slalomåkning. Aja..får hoppas det blir sånt här väder vecka 12 <3

Annars var jag på körskolan. fick en tredjedels grön prick. Börjar bli riktigt less på dessa frågor nu -_-.


Var oxå med Hannah en stund :D Hon slutade tidigt så hon kom förbi en stund. himlans trevligt!


Och snart ska jag till Thomas! Vi ska baka thomaskakor och spela wii! yeey :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

Tack

Du borde veta om att du är underbar som vän ^^ <3

2009-02-10 @ 19:27:19
Postat av: Hannah

o_O' Min dator är skum. Det var jag som skrev det förra också.

2009-02-10 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback