Never say never, whatever you do!

Idag hade jag tänkt att, som vanligt, gå till körskolan. Håller på med lite repetition just nu och det går väl sådär ;O Får en konstig fråga (i typ 5 olika former) som jag aldrig hört förr ;O aja, det kanske går bättre nu förhoppningsvis -_-.


Annars hade jag tänkt baka matbröd idag :) Måste bara hitta ett bra recept ;P men det ska nog gå bra ^^ Måste fara o handla lite oxå ;P

Kollade också in forsas fotokurs blogg, och ju mer jag läser den ju mer sugen blir jag på att gå där. Känns som att det skulle bli jättejätteroligt och jag överlängtar massor. Det jobbiga är bara att jag inte vet om jag kommer in ;O Borde mejla o fråga när och framförallt HUR jag ska ta mig dit o kolla på skolan XP


ÅÅÅH! Varför kan det inte vara sommar föör?!?! : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback