Du ska inte tro det blir sommar ifall inte nån sätter fart.

Hade körlektion 7.35 i morse. Det gick faktiskt ganska bra ändå, fick läsa skyltar och köra till olika mål osv. Satt sen med teori. Datorn hade verkligen något emot mig den morronen för den stängde av sig MITT I ett test. Så där fick jag sitta o vänta i en timme tills tiden gått ut -_-. Aja, fick iaf en grön prick tillslut. Känns bra!


Åsså längtar jag till vecka tolv, då det bär av till fjällen <33.


Och efter det vill jag ha sommar <33 Längtar jättemkt till sommaren nu!

Hittade den här videon från Emil i Lönnerberga, då Ida sjunger sin sommarvisa. Och då blev längtan till sommaren bara ännu större! Åh, vad jag önskar att man kunde få en sommar likt de barnen i astrid lindgrens filmer hade. Oj vad roligt man skulle ha då, till och med när man hade tråkigt.


http://www.youtube.com/watch?v=uFcM1DiWbro&feature=channel_page


Ibland önskar man bara att man var liten igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback